Asiakaspalvelun kyselytutkimusmallillamme saat tarvitsemaasi palautetta ja pidät asiakkaasi tyytyväisinä.
Myönteinen kokemus voi tehdä avun hakijasta pitkäaikaisen asiakkaan. Asiantuntijoiden kirjoittamalla asiakaspalvelua koskevalla kyselytutkimusmallillamme saat havaintoja, joiden avulla tarjoat ensiluokkaista tukea.
Selvitä, saavatko asiakkaasi tarvitsemansa avun, ja kuinka voit lujittaa asiakassuhteita entisestään. Saat käyttökelpoista palautetta asiakaspalvelijoidesi kyvyistä asiakkaiden kysymysten käsittelyssä, kun yksilöit mallin oman yrityksesi tarpeisiin.
Jos haluat käyttää asiantuntijoiden tekemiä kyselytutkimusmalleja, rekisteröi SurveyMonkey-tili, napsauta Luo kyselytutkimus ‑vaihtoehtoa, valitse kyselytutkimuksen luominen mallin pohjalta ja etsi haluamasi malli.
Tarjoamme monia tehokkaita ominaisuuksia, joiden avulla kyselytutkimuksen käynnistäminen onnistuu nopeasti, mutta tässä ovat suosituimmat ominaisuudet uusille käyttäjille.
Käyttövalmiita teemoja, helppokäyttöisiä väripaletteja, räätälöityjä fontteja, brändäys ja muuta.
Kerää kyselytutkimusvastaukset esimerkiksi sähköpostilla, verkossa, tekstiviestillä, sosiaalisessa mediassa tai QR-koodin avulla.
Automaattinen yhteenveto tuloksista, suodattimet, muokattavat koontinäytöt, ristiintaulukoinnin raportit, tekstianalyysit ja muuta.
Tutustu asiakkaisiimme, webinaareihin ja oppaisiin, jotka auttavat keräämään palautetta omalla alallasi.
Vinkkejä, joiden avulla luot parempia kyselytutkimuksia, sekä saat tietoa tuoteuutuuksista ja omista tutkimuksistamme.
Oppaita ominaisuuksien käyttöön, lisätietoa laskutuksesta ja yhteydenotto asiakaspalveluun.