Asiakaslähtöisessä liiketoiminnassa on tärkeää saada palautetta asiakaspalvelutiimin kanssa asioivilta ihmisiltä. Siksi ryhdyimme yhteistyöhön Zendeskin kanssa ja loimme asiantuntijoiden hyväksymän kyselytutkimusmallin, jonka kysymykset asiakkaiden kokemuksista asiakaspalveluhenkilökunnan kanssa auttavat arvioimaan ja parantamaan asiakastyytyväisyyttä.
Tästä kyselytutkimusmallista saamiesi tulosten perusteella voit tarjota tukea ja koulutusta asiakaspalvelutiimillesi. Jos haluat tietää, vastattiinko asiakkaiden tiedusteluihin nopeasti, ymmärsivätkö asiakaspalvelijat asiakkaiden kysymykset ja suosittelisivatko asiakkaat yritystäsi muille, mallin avulla voit mitata asiakastyytyväisyyttä ja parantaa tiimisi vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa. Voit myös halutessasi lisätä kyselytutkimukseen muita kysymyksiä.
Jos haluat luoda kyselytutkimuksen käyttämällä asiakaspalvelua koskevaa kyselytutkimusmallia, rekisteröidy tai kirjaudu sisään SurveyMonkeyyn. Voit valita mallin, kun alat luoda kyselytutkimusta.
Tarjoamme monia tehokkaita ominaisuuksia, joiden avulla kyselytutkimuksen käynnistäminen onnistuu nopeasti, mutta tässä ovat suosituimmat ominaisuudet uusille käyttäjille.
Käyttövalmiita teemoja, helppokäyttöisiä väripaletteja, räätälöityjä fontteja, brändäys ja muuta.
Kerää kyselytutkimusvastaukset esimerkiksi sähköpostilla, verkossa, tekstiviestillä, sosiaalisessa mediassa tai QR-koodin avulla.
Automaattinen yhteenveto tuloksista, suodattimet, muokattavat koontinäytöt, ristiintaulukoinnin raportit, tekstianalyysit ja muuta.
Tutustu asiakkaisiimme, webinaareihin ja oppaisiin, jotka auttavat keräämään palautetta omalla alallasi.
Vinkkejä, joiden avulla luot parempia kyselytutkimuksia, sekä saat tietoa tuoteuutuuksista ja omista tutkimuksistamme.
Oppaita ominaisuuksien käyttöön, lisätietoa laskutuksesta ja yhteydenotto asiakaspalveluun.